6 Şubat 2018 Salı

Bakmaya değecek hiçbir şey bulamadığınızda kendi içinize bakın!





Bakmaya değecek hiçbir şey bulamadığınızda kendi içinize bakın! benim kendi içime bakıp herşeyi çok daha güzel görmeye başlayışımın 4.yıldönümü bugün. o zaman bana kutlu olsun peki bu gereksiz gibi görünen tarihsel döngü bilgisini neden mi paylaşıyorum? çünkü bu aralar herkesin kendini iyi hissetmesine sebep olacak birşeyler aradığının farkındayım. ülke bok gibi..insanlar bok gibi... giyersek giyelim laflı sözlü elli kollu tacize uğruyoruz.. ağaç keserken hava kirli.. hayvanlara tecavüz ediliyor...çocuklara tecavüz ediliyor...ne kimsenin içi acımıyor... giderler kazancımızdan çok...müzik ve kitaplar bize boğuşuyoruz..yediğimiz her şey zehirli... işte tam burada sevmeye değecek küstü...ülkemizde sığıntı gibi yaşar olduk... 5 gün 1 gün kadar hızlı geçiyor...cehaletle hiçbişey kalmadığını hissederken aslında tam da öyle olmadığını yapabilene, deneyebilene ne mutlu. görüyor-görebiliyor insan, içine dönüyor, kendine bakıyor, kendini tanıyor. hiçbir şeye yön veremese de kendi içine yön veriyor insan. yani en azından bunu evet bugün yogaya başlayışımın 4.yılı...bunca süre içerisinde hedef edinseydim eğer, kapsamlı bir yoga hocası olmama yetebilecek 4 yıllık zaman dilimini bu doğrultuda kullanmış olurdum belki. ama ben kendimi sürekli elimin üstünde yürümek yerine, zihinsel olarak kendimi baş aşağı ettim. eğitmeyi sevdim galiba. yoganın bir tür akrobasi sporu sanılmasının aksine, kurallar içinde boğulduğumuz dünyada, yoganın en güzel yanı da kuralsızlığı 4 yıldan fazla süredir tanıyanlar ne kadar karamsar, melankolik, sürekli isyan zaten. zihninizi ve bedeninizi kendi çizdiğiniz yola göre güzelleştirmesi. beni etmeye meyilli bir insan olduğumu bilirler. uzunca bir süredir daha fazla iyimser sebebi, değişen atmosferden dolayı değil, değişen alışkanlıklardan... daha az kötümser, daha az eleştiren daha çok beğenen, daha az yargılayıp daha çok anlayan, daha az yıkıcı daha fazla yapıcı biri olarak değişmiş olmamın Uzun lafın kısası, bakmaya değecek hiçbişey bulamadığınızda kendi içinize bakın! Benim kendi içime bakıp, herşeyi çok daha güzel görmeye başlayışımın 4.yılı bugün. kutlu mutlu olsun bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.