15 Kasım 2017 Çarşamba

Shagrath 8 yaşında...






Shagrath yarın 8 yaşına giriyor...
yani o artık olgun bir erkek.
eğer insan bedeni ile doğsaydı ancak ilkokul 3.sınıf öğrencisi bir çocuk olabilecekken, şimdi bir kedi olarak, kedi yaşı ile bir erkeğin en güzel ve en yaşanılası olan 40'lı yaşlarını yaşıyor.

doğduğu günden bu yana 8 yıl, beni sahiplendiği günden bu yana tam 7 yıl 10 ay geçmiş.
bir kedi bir insana ne çok şey öğretiyor. sabretmeyi mesela... sakınmayı mesela... kural koymayı, kural yıkmayı, sahiplenmeyi, sahiplenilmeyi, sahiplenirken özgür bırakabilmeyi mesela... sebepsiz sevebilmeyi, kıymet bilmeyi...(ha bir de hergün hiç şikayet etmeden elde kürek kum temizlemeyi) bu hal ve hissiyatların hepsini insana öğretebilecek başka bir canlı türü veya başka bir eğitim kurumu daha var mıdır dünyada merak ediyorum bazen...

ben dünyaya yeni bir canlı getirmeden, varolan hayatları hayatıma katıp yaşatmayı seçen annelerdenim.

adını koymadım ama,
beni 7 yıl 10 ay önce sahiplenmiş olan bu yakışıklı adam ile aramızdaki tüylü bağın adı aşk olabilir sanıyorum.
bir kedinin insanı olmak...!?!
birbirimizi hala yeterince evcilleştirememiş olmak ve asla tam olarak evcilleştiremeyeceğimizi bilerek yaşıyor olmak ne de güzel.
hayat bizi bedenen ne kadar bir arada tutar bilinmez ama,
birlikte olmak için bedensel varlığa da ihtiyaç duymayacağımızı deneyimleyerek yaşamak da güzel hayatı...
iyi ki doğmuş,
iyi ki doğmaya devam edecek minik oğlanım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.