25 Kasım 2009 Çarşamba

portakal kokulu acıtılmışlık turuncusu...



devamlı kesiyorum kendimi..kesik izleri arayan gözler var üzerimde..
oysa görünmez yaraların görünür acıları kadar elle tutulabilir olan kazanılmış kayıplarım var..
kısa hikayelerin verdiği uzun deneyimler silsilesi..okunmamış kitaplar,canına okunmuş hayatlar..kapalı bir çift göz kapağının altından geçen düş şeritleri..portakal kokulu acıtılmışlık turuncusu hem de...


hızla geçen zamanın marifetleri bunlar..
konuşmayı bile özlüyor olmak..konuşmamaya alışmışken bu iliştirilmiş insanlıkla...


ben büyük bir yalancıyım
affedilmez bi günahkar
çünkü sözümden dönüyorum
yaşıyorum..


26 kasım 09
01:25

1 yorum:

  1. ''ben büyük bir yalancıyım
    affedilmez bi günahkar
    çünkü sözümden dönüyorum
    yaşıyorum..''

    bende...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.