2 Ağustos 2009 Pazar

ne işim var benim bu dün'yada ?



"burda ne işin var ?" diye sordu 'biri

ne işim vardı burda, hiç bilmediğim bi yerlerden gelen bu çok bilindik ses bi tarihin çöküşü gibi yer açıyordu daraltılmış yaşamsallığımda.. nefes aldığımı hissettiriyordu..konuşabildiğimi, artık çok seyrekleşmiş de olsa.. acıktığımı..susadığımı..yaşamsal belirtilerimi kabullendiriyordu biraz..farkettiriyordu..
burda bulunuşum nedendi..neden gitmeye bu kadar hevesliyken, bu kadar kalıcı kılınıyordu yer edinişim yeryüzünde ? ...sebep aramak aklımdan geçmiyordu herhangi bi soruya yanıt olsun diye..bi sebep gerekmiyordu çünkü ani ölümler için bile.. aklımdan geçenler, ince beyaz boynuna ipi geçirilmiş düşüncelerimin özgür kalmış yanı..bu yanıma sımsıkı sarıldığım için burda bi işim olamaz sanıyorum... sıkça hatırlatıyorum kendime..hergün biraz daha sık..hergün biraz daha seyreltip kalp atışlarımı... ve biri hep soruyor içimin derin sularından bana
hiç bilmediğim bi yerlerden gelen çok bilindik ses ;
"burda ne işin var.. ? "

ne işim vardı gerçekten burda
burası dünya mıydı adını insanların iki heceden ibaret koyduğu..yoksa kazananların kaybedenlere her yeni gün yeni savaşlar açtığı bi kan meydanı mı...
neden uzağa bu kadar hevesliyken bu kadar yakın ve evcil kılınıyordu yer edinişim yeryüzünde..
sizler beni anlamamalısınız..içinizden herhangi birinin akıl sınırlarına girmemeliyim..henüz çok erken bi zaman, benim anlaşılıyor olarak yaşamam için.. içinde "yalnızlık" kelimesi geçmeyen bikaç cümle yazabilmemin artık ne kadar da yapay ve eksiltilmiş geldiğini bana, elinden tutulabilecek bütün olurlarını ve olasılıklarını ihtimallerimin, nasıl serbest bıraktığımı anlamanız beklenemez tarafımdan...

ben aslında yalnızca, düşlerimde yarattığım siyah papatyaları sulamaya geldim dünyanıza...


...gidişim, sandığınızdan daha koyu siyah ve daha erken olacak..



2 agstos 09
22:46

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.