10 Temmuz 2009 Cuma

dünyanın en yalnız insanı

kendimi tanımaya çalıştıkça bulduğum kişi bu :
"dünyanın en yalnız insanı...

milyarlarca boş penceremden bakıyorum sokağıma
hepsi bana ait..hepsi bomboş..hepsi benim inşa ettiklerim...bu benim en orta yerine en çok yakıştığım yer.
yalnızlık.

bana öyle bişey söylesin ki biri
inanayım bi dünyanın varlığına..
öyle bişey ki hayat
dünyanın en büyük kalabalıklarında yalnız bırakabiliyor insanı

bu yüzden bu kadar büyük bu dünya...bu yüzden hep kalabalık şehir meydanları..bunca insanın varoluş sebebi bu..bunca kaosun nedeni..
yalnızlığı yaşatmak..
öyle bişey ki..anlamaya çalışmaktan yoruldum.

böyle anlatabiliyorum kendimi
kelimelerle yazarak ya da dondurarak yaşadığım bi kareyi
öyle çok şey var ki anlatmayı isterdim
istemekle kalıyor hep bunu da biliyorum..

hala temiz kalan bi tarfından ağlama sesleri duyulabilir içimin
sadece biraz farkındalıkla..


bu sana olsun
herşeyi vermeyi isteyip hiçbişey veremediğim içimin bi parçasına.. 10 temmuz'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.