17 Ağustos 2010 Salı

adres


sigara kullanmıyorum...ama yakıyorum arada bir..bilen bilir..yalnızca gerektiğinde(gerektiği yerde!)
çok fazla sıcak bu yaz...ama diğer sıcak yazlardan farkı,bana bırakılan bi kış kentinin varoluşu(adresi yok.sokak adı ya da bir posta kodu yok..sormayın..olsa da söylemezdim zaten) belki burda görünürken varlığımın yüzü, orda oluşumdandır bi öğle sıcağında hırka aranışım...düşünün bi..hiç karları erimeyen bi ülke...orda bulunuşum yalnızca kendim için...ordan bahsetmek istedim size korkmadan..nasılsa bir gidiş ya da dönüş yolu yok...nasılsa orda herşey ve tüm ayakizlerim bıraktığım gibi...orda olmak yalnız olmak..orda olmak yalnız olmamak..orda olmak kendin olmak...

olmak orda...yörüngesizce ve rotasız yollardan geçerek. ordan bahsetmek istedim size...az sonra belki gidecek olduğum yerden...

*

eski evinin önünden geçerken bakıyorum içeriye..ışıkları yanıyorsa ve perdeleri aralıksa duvarlarını görüyorum. sanki yıllarca orda yaşamışım gibi geliyor.. sen mi özlediğim..zaman mı bilmiyorum..sadece özlüyorum...bazen..çok da düşünmüyorum...


18.08.2010
02:47

1 yorum:

  1. Sigaranın gerektiği yerleri bilemedim ama vardır bir bildiğin.
    4 mevsim sadece Vivaldi'nin rüyası olarak kalmalı. Y
    az dışındaki 3 mevsim kafi bence Türkiye için.

    p.s: fotoğraf kareleri ile arası iyi olan insanların kelimelere de bu denli yakın durması pek hoş.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.