25 Eylül 2009 Cuma

doğum lekesi




yalnızlık insan parçası...doğum lekesi insana
görmeliyim üzerine biçtiğin beni..bana kendimi göster

biri türkçe konuşuyor benle, ben bütün dillerde yalnız kalıyorum...fransızca bi şarkıda ispanyolca ağlayışlarım var..

yağmuru yazıp kağıda kelimeleri yağıyorum..

ölüm diriliyorum güçle..hayat ölüyorum ardından..

ince ruhlu sıska bedenli bir kadın oluyor kimliğim..


sen belki olabilmesi mümkün şeyleri bekliyorsun hayattan
ben olmayan erkekleri, ahlaksız dinleri, ölü bebekleri..
sen içimde şehirler kurarken hızla, dışımda olup biten yağmalamayı görebilmeni...

insanlar koştukça dizlerim kırılıyor..

dilsiz olsun dünya,
insanlar konuştukça ben yalnız kalıyorum.




25 eyl 2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.