11 Ağustos 2009 Salı

fark

madem herşey geçici, madem hiçbişeyin aitliği yok..madem her adımımız sona yaklaştırıyor bizi..o zaman hiç sahibi olamadığımız bi dünyayı bırakmanın tam da zamanı ! o bizi yüzüstü bırakmadan.
biraz geç olmuş ya da biraz erken..sonsuza uzanan yolu keşfederse bigün biri, o yolun yolcusu olabilirim.
ama şimdi uğruna kalınacak sadece sayılı günler var hesapta.
...ki ben matematiğe oldum olası düşman olan insan..sayılı günlerimi saymamak adına olduğu gibi silebilirim.

20 küsür yılı, yirmi küsür saniyede unutabilseydim, tekrar tekrar yeniden başlamak çok kolay olurdu. yeni doğumumda daha az sayıda gün yaşar, daha seyrek ve derin nefesler alır ve daha az yazardım belki..ya da şimdi olduğumdan daha bilinmez bi mevkide seyrine devam ederdim ömrümün.

eğer bi kedim olsaydı, yaşadığım şehirde daha sık yağmur yağsaydı, daha az sayıda ama daha imitasyon olmayan insanlar barındırsaydı hayatım,
bi yıldız kaymasından, daha zor ve ulaşılmaz şeyler dileyebilirdim belki ben de herkes gibi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.