30 Mart 2009 Pazartesi

siyah bi fona acıyı akıtmak...

sebepsiz değil hiçbi kelime..hiçbi yolun ayrımı ya da ani bulutlanan mavilik
burda çok şey yarım çok şey de tam kendi içinde bi bilinmez..
hangisini görmek istiyorsan gör..sana sunduğum kısır bir bakış açısı değil

bu benim düşlerimin yarıda kesilmişliği...
bu benim kişisel siyahım...
içinden geçilir kılamadığım gölgelerim bana ait
sorumlusu benim hala hayatta olmamın..sorumlusu elbet benim döküp saçmadan tek bi zerresini, bu kadar uzun vadeli umutlar taşıyor olmamın...
sorumluluk sevdiğim bişey.

elimden gelse tüm insanlara suçlu hissettirirdim kendilerini
boylarından büyük umutları sırtlandıkları için
burda yaptığım tek şey hayatta var olduğuna kanıt bulamadığım bi düşsellikte;
yalnızlığı en öz haliyle benimsemişken tam da;
...kuzguni siyah bi fona acıyı akıtmak.....


31 mart 09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.